Kızlar kziim dis çıkarıyordu cok ateşliydi 2 3 gun sonra doktora götürdük bisey yok dedi 39 atesle geri yolladı ates dusurucu verip bikac gun idare edin distendir dedi. 3 4 gun daha idarre ettim hergün ateşli tir tir titiriyor diş çıkarıyor dediği için bidaha götürmedim en son 39.5 kaptım çocuğu taksiye bindim üstü başı yok hemen yatırdılar baska hasteneye gittim. Serum verildi idrarina kanina bakıldı sinüzit çıktı. 8 aylik bebekde sinüzit nasil oluyo anlamıyorum onun için mi hep ateşliydi yani kafasini filan da hic üşütmedim ki diyeceğim o ki sizin bebekler de var mi böyle merak ettim