Begooo Ecml33 bebeği içine koyduğunuzda bacakları dümdüz aşağı sarkmayacak bacakları yana açık şekilde kenarda kalacak m harfi gibi sanki tabureye bacaklarını açarak oturmuş gibi bir görüntü
birminikdev Ecml33 Bacakları aşağıya sarkmıyor kangurunun ortası dizden dize geliyor bu sayede m oturuş saplanmış oluyor. Instagram’da bebeğini giyenler kulübü var oraya bakabilirsiniz
Esrans Atamom16 Ben baby borossh kullandım bir aylıkken ve 4 yaşına kadar kullanabilirmiş ben aşılata giderken kullanıyorum özellikle bebeğim arabaya asla binmek istemiyor çünkü
Atamom16 Esrans bizimkide bindiriyoruz kendini iti alın diye kucağa alıyoruz mecbur bende o yüzden kanguru almak istiyorum 😄 o markaya bakıyorum bende arkadaşlardan önerenler oldu baya iyi sanırım ona yoğunlaştım şu an 🌸
Hidra Atamom16 iki kanguru bir sling denedim. Aradığım özellikler hafif kompakt ince ve yumuşak olmasıydı. İnanılmaz ama yüz liralık kannguru elim ayağım oldu. Yavrum kolik. İçine koyduktan 15-25 dk içinde uyuyor. Markası babalin. Yumuşak bir yorgan gibi.
birminikdev Leylaozel Kanguru dediğimiz şey hem omurga hem kalça hem bacak için önemli. Olur mu hiç fazla paraya gerek yok. Yanlış bir kanguru seçimi nelere yol açabilir.
birminikdev Begooo Bilmiyorum yine bir bakayım birden farklı modeli oldugunu bilmiyordum baby&plus olanların. Dediğim gibi gieğer bacak arası büyüyen model değilse 5 6 aya kadar m oturuş sağlar sonrasında bebeğin bacakları uzadıkça aşağıya sarkar maalesef