Cumartesi gece otosbusle yolculuk yapacağım kızımla hes kodu gerekiyormuş sadece biz yolculuk yapanlara ama eşim gece bizi otogara bırakıp geri dönecek yasak saati oluyor nerden nasıl izin alabilirim e devlette şehirşer arası için dilekçe var o sadece bizi bırakıp dönecek ne yapabiliriz