hunilimomm Kalbim_oglum ertes 72 10 gün geciktiriyor bende bi ay kullandım öyle oldu bu ay yine aldım benim de gecikecek ordan biliyorum canım
Ayse9090 Kalbim_oglum yok diye birşey değil ben 1 di değerim bir hafta içinde adet olmazsan tekrar test yaptır dedi doktor 5 gün sonra yaptırdım 12 oldu snra arttı başta yol dediler bana yükseldi siz adet olmazsanız 1 hafta yine yaptırın olabilir bende oldu
Kalbim_oglum Ayse9090 ama ilac kullandim ben ertesi gün hapı geciktirme yapiyormus ondan olabilir çünkü normalde korunuyoruz bi kaza falan da olmadi yani