minnakanne12 hiç endişe etme bu zamane bebekleri böyle gazlı uykusuz nazlı. Yavaş yavaş düzene sokuyor kendisini. Zahmetli ve sabır isteyen bir iş, Allah kolay etsin. Biz 2,5 aylık olduk hala uyku nedir bilmiyoruz. Ama elbet diyorum bir yerde pes edecek ikimizde bekliyoruz. :)