MeteNaz ikinci resme bakımca tanıdık geldi kuzum oğlum 27 aylık oldu aynı sorun bizde de var allah var cok korktum bende cocuk doktorumuza gotırdum korkulacak biraey değil dedi ama için rahatolsın diye cildiye baksın dedi yonlendirdi bizi korkulacak bir sey degıl dedi kendisi basıl büyümeye çalışıyorsa derisi de oyle buyuyor dedi surekli yıkıyorsan kremler yağlar nemlendiriciler sıruyorsan gozenekleri tıkıyoruz iyilik yapalım derken kotuluk yapıyorz dedi bırak onunda cildi surekli yıkanmadan gozeneklerine sampuan krem degmeden büyümeyi ogrensin hafta da bir şli haftada bir yıka cocugu dedi bebeklere daha uzun sıre bile dıyorum dedi hatta oğlumun resmi bile var bak gosteriyim