Zekiyee29 Humana ıyı geceler çayı kullanan var mı? 5 aylık oglum ıcın almayı dusunuyorum kulananlar yazabılır mı?
Seralp1 Zekiyee29 bnmde 8 aylık bebem var inşallah kullanan vardır fikrini söyler yoksa bn artık huni takıcam 😅
Zekiyee29 Seralp1 bnde o yolda ilerliyorum🤦♀️ uykuya geçişleri çok zor agla agla agla uykusu var ama dırenıyo bakalm çıkar inşalh kulanan🤗
Purely Ben kullandım hiç bir faydası yok yani. Birde isin komik tarafı onu kullanınca hiç uyumuyordu oğlum ise yasada 1 gün yarıyor sonra herşey aynı.