Zynpzmra Arkadaşlar bana da yardımcı olurmusunuz rica etsem bebeğim 1 aylık olcak 3 gün sonra emzirirken ağlıyor çırpınıyor gibi yapıyor süt gelmiyor desem geliyor görüyorum yani baktım netten ama tatmin olamadım varmı başına gelip neden olduğunu anlayan
Hafsaninannesi_ Zynpzmra Gazı vardır canım bacaklarını kendine çekip ağlıyor değil mi hem emiyor ama bırakıp ağlıyor
Zynpzmra nursocum valla çaresiz kalıyorum o durumda serum fizyolojik de yapıyoruz ama demekki yine de oluyor