Muchkin Merhaba oğluma ek gıda vermeye başladım 4,5 gündür ağzının etrafında kizariklik oluştu acaba besin alerjisi denilen şeyden dolayı mı oldu ya bilgisi olan varsa yardımcı olabilirmi bana
Muchkin Beatrice00 cnm atamadım bilmiyorum atmayı ama çok fazla değil ama bazen artıyor gidiyor birden tekrar çıkıyor salya çok akıyor 4 buçuk aylık acaba tahris olduğu için oluyor ya
KubraTasdemir Sumeyye54 Bizde de arada bir oluyor 6 aylıgız ek gıdaya basladik ben silikon kaşık kullaniyorum arada oluyor geciyor sonra agiz kenarinda cenesinde falan
Sumeyye54 Ben bazen tatli kasigi ile veriyorum da bebeklerin ciltleri hassas olduğu için oluyo 1 2 saate geciyo silikonda fazla olmuyo da metalde çok oluyo