Merhaba güzel anneler 3 ay önce covit geçirdim ve 1 aydır aşırı saç dökülmem var doktora gittim korona geçiren her 4 kişiden 1inde aşırı saç dökülmesi olduğunu kimisinde kelliğe kadar yol aldığını söyledi ve önlenemiyor dedi 😔 Kulak üstlerinde saçım kalmadı resmen 😔 Var mı bu durumu yaşayan kendince çözüm bulan?