Dilara412 Omo kullanıyordum. Memnun değilim kirler hep kalıyor makinamı da yıkadım. Ama yine aynı kızımın kIyafetleri dalin oda kötü . Siz ne kullanıyorsunuz ?
Olric11 Dilara412 oğlum için durugranül Beyazlar için Ariel renkliler için Alo hem renkli hem beyaza bazen Tursil siyahlara Perwoll kullanıyorum
Aselif0661 Dilara412 persil sıvı deterjan aldım memnunum kızıma da duru granül matik lavantalı kokusu da hafif ve çok hoş
Mico Roxy kullaniyorum ben dalinin yumusaticisini kullaniyorum cok memnunum hic leke kalmiyor ayrica mutlaka bebegimin kiyafetlerini on yikama yaptiririm
curly_mom Dilara412 oğluma ya roxy ya da duru granül ama lekelerde çok başarılı değil, doğal olması sebebiyle kullanıyorum, çok lekeliyse elimde çitileyip öyle makineye atıyorum. Kendimiz için de beyazlara Alo, renklilere Bingo, yumuşatıcı da ABC..