Almisella Biz kullanıyoruz.360 derece dönüyor olması çok iyi gerçekten .Yatış pozisyonunu hiç kullanmadım ama çok yatmadığını söylüyorlar . Uzun yolculuk yapıyoruz sürekli rahat ve kullanışlı .Oğlumunda rahat olduğunu hissediyorum içinde. Tek sıkıntısı terletiyor ama oğlum yastıkta uzun süre kalınca da terler , belki siz de böyle bir sorun olmaz .Bunun dışında çok memnunuz 🌸