iki_prens_annesi hzlssmoom saglik ocaginda yapiliyo cnm bnm oglan rahatszdi doktr muane etti bir hafta ara verdi persembe gunu yapcm asisini bacagina yapiliyo cnm kolda degl
Asyagoknur06 hzlssmoom bizimde 20 Nisan’da 1 yaş olucak 21 Nisan’da gelin demişti bakalım tüm aşılar iyi geçmişti ama bu nasıl olur bilmiyorum
Aselyaa Kizlar 1 yaş değilde 9 aylık kızamıkcik aşısı oldumu kuzular? Sağlık ocağına sordum istersek yapacaklarını söylediler 12. Ayda zaten var dedi emin olamadim siz naptiniz
sherlock_mom ballikurabiyem12 kafalarına göre mi yapıolar acaba bu aşıları biride 2 kol 1 bacak demiş bizim 3 ününüde bacaktan yaptılar
Begum26 iki_prens_annesi bize su çiçeği yapıldı hatta iğne yoktu 15 gün sonra yapıldı karma aşı olarak yapıldı kızamıkçık olan canım
K1996 hzlssmoom 1 yas asısı 3 tane canım dı bizim su ciceği yoktu onu sonradan yaptı 2 tanesini koldan tekini bacaktan yaptı