yaramaz_bocegim Bebeğim 2 ay 19 günlük. Akşam 8 oldu mu uykusu geliyor uyumak istiyor. Uyuttuğum zaman da 11 de kalkıyor daha gece uyumak istemiyor 😟 uyutmayıp 10 A kadar tutuyorum ama çok üzülüyorum bu sefer de uykulu haline 😪 ne yapabilirim 😟
Necla61 yaramaz_bocegim bencr uyumalısın canım.brbrk için geç bi saat 10 uykusu varsa uyu t uyanmadan emzirsen
Morfrenk yaramaz_bocegim çok küçük daha kendi düzen oluşturmuyorsa senin bir düzen yapman şuan zor, üzülecek bir şey yok ki canım Allah başka dert vermesin. Böyle şeylerle kendini germe Allah aşkına.
KoalasMom yaramaz_bocegim Daha çok küçük canım, ben o aylarda ne zaman isterse o zaman uyutuyordum. 4 ayın sonunda otrdu uyku düzeni acele etme bence sadece gündüz uykularında aman ses çıkmasın diyip işlerinizi konuşnalarınızı rutinlerinizi aksatmayın gecede loş sessiz olsun mümkünse zamanla gece gündüz kavramını öğrenir
kahvekokusuu yaramaz_bocegim suan düzen olusturabilmek icin cok cok küçük yapabilecegin tek sey uyandiktan sonra yattigi odadan cikarmamak olabilir bence