Merhaba güzel anneler ben ilk gebeliğimi gelişmediği için sonlandırıldı 3.5 yaşında oğlum var 3 kez hamileyim ama bunda 5+3 lekelenme oldu kese nin etrafında kanama alanının olmadığını söyledi ama cuma dan bugüne devam ediyor neler yapabilirim benim gibi olup sağlıklı bebeğine kavuşan var mı ? Çok mutsuzum 🥺