Benimki 4 aylık oldu halen hırıltı devam ediyor %90 bebeklerde oluyor hatta benimkinin nefesi bile bazen kesiliyor (uyku apnesi) serum fizyolojik sıkıyorum elimden geldiğince aspire etmiyorum burnuna zarar veriyor aspirasyon zaten hapşırarak çıkarıyorlar ya da yutuyorlar doktorum kesinlikle çok zorunlu olmadıkça aspire etme normal burun kanalları çok küçük bebeklerin demişti