Merhaba sevgili anneler biz de oğlumuzu sünnet ettirdik. 2,5 aylıkken. Ilk gün zor geçse de yine de korktuğum gibi olmadi. Ilk çişini yaparken ağladı yavrum ama cabuk sustu. Sonraki bi kaç çişini yaparken de ağladı biraz. Şu an 5 gün oldu sünnet olalı. Ilk 3 gün karton bardagi kesip pipisine koyduk baya rahat ettik tavsiye ederim. Kremleri ilaçları düzenli kullandık baya iyileşti diyebilirim. Polisindeki morluklarda yavaş yavaş geçiyor. Dikisleri henüz düşmedi. 6.gün de banyo yaptırmayı düşünüyorum. Varsa sorusu olan arkadaşlar yardımcı olabilirim