Edaaayildirim Kızlar cuma günü kızımın kontrolü var parmaktan kan alınacağını söylediler. Bu kan sekeri ölçer gibi mi alıyorlar parmaktan kanı ve nelere bakılıyor bilen var mı acaba ?
Tortilla Edaaayildirim neye bakcaklarını bılmıyorm ama kızımın ınce bı tüple kan almıslardı parmagına batırıp sıka sıka aldılar. O tüp kanı cekıyırdu.
Yagmur46 Edaaayildirim kan değerlerine bakılıyor canım,ona göre gerekirse vitamin filan, ilaç veriliyor. Benim kızımda kolda aradılar damar bulamayınca bi kısmını elinin üzerinden,bi kısmını da ayağının üzerinden bi damar buldular ordan aldılar
Edaaayildirim Yagmur46 ya bana da parmak ucu dediler canım eğer bi sıkıntı çıkarsa elinin üstünden tekrar alıcaz dediler direk böyle koldan demediler