FiE Arkadaşlar 5 aylık kızım var saçları çok inçe tüy gibi. Yakından bakınca saçlarının varlığı görülüyor. Sizce uzar mı? Ya da ne kadar zamanda uzar? Saçı kazıyınca gürleşmesi şehir efsanesi mi yoksa gerçek mi? Kaç aylıktan sonra kesilebilir? Biraz fazla sordum sanırım ama kızıma toka takmak için sabırsızlanıyorum ne yapayım 😊
Nekwa FiE kazima gurlesmez eger sarisinsa zaten 6 aydan sonra anca belli olur. Benimde oglum 7.5 aylik sairisin daha yeni hem kumralaa döndü hemde tarayabiliyorum diyebilirim 😊
[silindi] FiE benim kızım da kel ben de kel dogmusum zaten :) ama kafaları cok yumusak sakın kazıtmayın büyüyene kadar. benim 4 yasımda kazıtmıslar simdi saclarım çok gür ve nefret ediyorum saclarımdan. kuruması 1 saat sürüyor makinayla
Ygz FiE kesince gürleşir diye bilimsel bir kanıt yok canım 😂ben oğlumun uzasın saclarını toplayacağım😂 uzamasını dört gözle bekliyorum😍