Merhabalar, 14 aylık oğlum sadece uykuya geçişte emzik kullanıyor gece emziği düşünce yatağa birkaç emzik bırakmama rağmen almıyor ve defalarca uyanıp beni çağırıyor emziği verince uyuyor bu sebeple emziği bıraktırmak istiyorum, tavsiyeleriniz neler olur? Emziksiz nasıl uyutabilirim?