alerjikbebekannesi Oğlum şu an 4 ay 26 günlük. Gündüz 2 saat arayla uyuyor uykuları bazen yarım saat bazen 1bucuk saat sürebiliyor. Örnek vermek gerekirse öğlen 12de uyudu 1bucukta uyandı emdi alt değiştir oyna et derken göz kaşımaya huysuzlanmaya başlıyor 3-3byuck gibi tekrar uyuyor. emme sıklığımızda her uykudan uyandıktan sonra şeklinde. Gece uykularımız ama hiç yok neredeyse yarım saat 1 saate falan uyanıyor. Acaba gündüz çok mu uyuyor ? Sizler kaç saat arayla uyutuyorsunuz kaç saat arayla besliyorsunuz bebişlerğ ?
Anne80 alerjikbebekannesi gündüz benm kızımda böyle uyuyor ama şu ara diş çıkartıyoruz gece 1 saate 1 gözleri kapalı ağlıyor 4bucuk aylıkken çıkartmıstık diş o zamanda böyle olmustu geceleri sanırım yine diş gündüz 40 45 dakka uyuyor kurulu saat gibi
Aysemcan alerjikbebekannesi bizde 5 olucaz yarın aynı bu saatlerde uyuyor ama atak zamanı bitmek üzere gece uykuları biraz düzeldi. Belki sizin bebişte atak zamanındadır
PudraKokusu alerjikbebekannesi gunduz maşallah cok uyuyo seninki, bnmki gunduz 2 uyku yapar, gece ise 9 da yada 10da uyumuş oluyor, zorrla tabii, 4 de ve 7 de kalkar sonra 11 gibi uyanmis olur, atak bitti cok sukur allahimaa 🙏
PudraKokusu Anne80 disin ağrısı kasinmasi basladiktan kac gun sonra disi patliyor? Birde birsey kullandinizmi rahatlamasi icin? Faydasini gordgnz bisi oldumu
Minnakimmm Benim kızım 4 ay 7 günlük üç saatte bir 120 CC anne sütü veriyorum . Uyandıktan iki saat sonra tekrar uyutuyirum . Ama genelde az uyuyor . En fazla bir buçuk saat uyumustur şimdiye kadar . Akşam dokuz gibi uyutuyirum . Gece on iki de emziriyorum . Sabah beş gibi acıkmış oluyor tekrar emziriyorum yedi buçuk sekiz gibi de uyanıyor .
Anne80 PudraKokusu canım 15 şubatta burda aekadaslara sordum daha cıkmaz yeri bile belli değil vs dediler kızım geceleri uyanmazdı atak vs dediler birgun bile 4.ay atagı yaşamadık halbuki neyse o paylasımımdan 21 gün sonra dişi çıkms hatta daha öncede olabilir elimi ağzına bi attım cam parçası gibi bişey var 2 güne de diğeri geldi yanı huysuzlanmasından yaklasık 10 gün kadar sonra diş geldi. Şimdi yine geceleri ağlıypr sık uyanıyor daha doğrusu uyurken ağlıyor sanırım üst diş gelecek 2. Aydan beri salyalanmamz vardı
Anne80 PudraKokusu inan dişi çıktıgını anlamadm bile doktora da sormstm yerleri belli ama daha erken çıkmaz dedi 15 güne diş çıktı😂 ilk çocugum oldgu için anlamadım bişey de kullanmadm geceleri calpol verdim yatırdım gaz sancısı heralde diyordum yavrum diş ağrısı çekiyomus meger yani bişey yapmadm şu an da yapmıyorum zorlayıcı geçmiyor şu an için bi kez yeşil soğan sürdüm onun dışında zaten ne bulursa kendisi ağzına atıyor sert şeyleri ısırmayı daha çok seviyor
ozgetunak alerjikbebekannesi 5 ay 3 günluguz gündüz 2 3 saat arayla yarim saat bir saat uyuyor buara dış yüzünden yoksa birbuçuk saat uyuyordu akşam 8bucukta uyuyoruz 1 de 5 te kalkıyoruz Sabah ta 8 8 buçukta güne başlıyoruz sonra 9 o buçuk gbi uyurbir saat sonra uyanır bu sekilde
alerjikbebekannesi ozgetunak dişleri bi an önce çıksın atakları geçsin bebişler bir rahat etsin inşallah 🙏🏻