Merhaba hanımlar Doğumdan sonra vücudumda kızarıklık kabarıklık başladı alerji gibi görünüyor bu arada Doğum yapalı 2 ay oldu arada bir geçiyor mesela bikaç gün bir hafta falan olmuyordu geçen gün tekrar geldi ve kaşınıyor kaşımasam bile kabarıyor bulunduğum yerde cildiyle yok il dışına gidicem de bir fikir sormak istedim var mı başına gelen