Mico hanasil hangi korseyi kullaniyosun canim birde istah kesiyor mu gercekten yani az mi yediriyor takili oldugu zaman
hanasil Mico bugüne kadar owli kullandım gayet memnun kaldım, bu haftada suwenden balenli korse aldım onu kullanmaya devam edeceğim dışarıdada takmak için İştahmı azaltıyormuş inan hiç farketmedim😅
Mico zeynepsena24 yaaa baya vermissin aslinda neden gobegine o kadar fayda etmedi ki bence kullanmaya devam et cunku kilodan baua vermissin dedigine gore
zeynepsena24 Mico evet kilodan verdim işte o yüzden ısrarla korseyi de almaya devam ettim ams sanırım zaten kilo verdiğim için olan incelmeydi korse ek bişey katmadı. hala kullanmaya devam ediyorum canım bakalım inşallah toplöar
Degrmenesra zeynepsena24 yaaa üzüldüm şuan benimde spor yapcak vaktim yok anca ev iş yemek çocuk derken gün bitiyo bütün gün koşuşturmaca ama spor yapmıyorum. Eşimin kuzenide aldı baya terletiyo dedi bilemedim şimdi
zeynepsena24 Degrmenesra aynen öyle bende koşturmaca da etkisi olur diye düşündüm ama şahsen özel bişey yapmadığım gün evin içinde hareketliyim diye bir gram terlemedim yani 🙈
zeynepsena24 Degrmenesra benim gitti aslında son 10 kilom kaldı 118 den 78 e düştüm boyumda 177 iki öğün beslendim ve dukan birası kullandım son bir aydır da aspir yağı elma sirkesi içiyorum sabah aç karnına ve gece yatmadan ama sıkılaşmam lazım o da sporsuz imkansız iki tane de bebe var artık istediğim kilolara inince korumaya geçtim yaza kadar da spor işini hallederim umarım 😃😃
zeynepsena24 Degrmenesra tam olarak aynı durumdayız o zaman 😃 tabi benim yine bir on kilom varda. onları verirken sıkılaşsam ama hiç spor yapmasam offf ne güzel olurdu 😃