Merhabalar güzel anneler çok yorucu bir sürecin içimdeyiz ve napıcagımızı bilmiyoruz 2 yaşında oğlum sünnet yaptırdık ve 5 ci günümüz doktorumuz 2 gün öncesi bardağı çıkarın pipiden sadece 3,4 saatte bir losyon sürün demişti kakasını yaparsada bulaşırsa pipiye belden aşagısını yıkayın demişti fakat cesaret edemiyoruz çünkü çok hareketli bir oğlumuz var bardağı koymasak kaka yaptığında bulaşır mikrop kapar nasıl temizliğini yapıcaz diye düşünüyoruz diğer yandan bardağı çıkarmak gerekiyor kuruması gerek pipinin yarın zaten doktor kontorlmz var doktorumuz cıkarıcagını söyledi naaıl daha çabuk iyileşir tecrübeli anneler nolur fikir verin mahvolduk karnına dokununca bile altını zor değiştiriyoruz bide bardağı çıkarınca beze sürtüp kakasının bulaşma ihtimali var hayatta temizletmez fikir nolurrrrr 😭😭😭😓😓😓