Supermother benim de 38 gün kanamamın sürmesinin ardından 40 günün bitiminde tekrar kanamam olmuştu. Doktor lohusalik kanamasının bu şekilde devam edebileceğini söylemişti ama ben regl oldum sanmıştım. Doktorum haklıymış, 7 ay bitti hala daha regl olmadım. Ama biter bitmez olanlar da var. net bir sey söylemek zor o yüzden ama tedirgin edici bir şey olmadığı kesin:)