Oğlum 6-7 aylıkken gece 1 kez kaldırdı Şimdi 10 aylık ve 10 kez kalkıyo . Bugun doktoruma yazdım yavaş yavaş azalt “diş çürüğü yapıyo ve artık ihtiyacı yok” dedi ve 1 kez ver 1 kez verme dedi. Bugun başlıycam bakalım🤦♀️Siz kaçıncı ayda azaltmaya başladınız? Ve ne kadar süre sürdü?