OzgeOzkan benim oğlum bebeklikten beri hep yüzüne bir örtü ya da bir battaniyenin değmesiyle uyurdu. Alışmıştı çünkü çarşafta sallanırken. Bende ince bir battaniyeyi eline veriyorum o yüzüne değiyor hemde onla oyalanıp uyuyor. Uyku arkadaşı herşey olabilir. Battaniye Bebek sevdiği bir oyuncak bazısı çorabıyla oynar o bile olur. Benimki amigurimiden pek hoşlanmadı mesela dönüp bile bakmadı.