pembeninkurku kuzum bizimde öyleydi oğlum ilk zamn 8 de yatıp sabah 7 de uyabiyotdu bu süreç uzun bı sure öyle yarından bugüne olmaz şükür benim ağlatma diye bişi olmadı çünkü bn hepsini o uyku eğitimi dedikleri gibi 1 ayda ne bilim 1 haftada yapmadım zamana yaydim istemedimi bıraktım şimdi oğlumun başında oturuyorum o ordegini alıp uyuyor ❤️🧿 13 ay geçti ve ben huzurluyum bebeğim huzurlu yaptığım her şeyde vicdanım rahat şimdi oğlum ,9.30 da uyuyp güne 8.30 da başlıyor gündüz 2 uyku biri. 1 saat 2. Si 1 saat 2 saat yetiyor öyle güzel gidiyor çok şükür