Aydenizerdogmus geçmiş olsun, inşallah ciddi bir şeyi yoktur.
aile hekimi bakar tabii, yapabileceği bir şey varsa yapar yoksa çocuk doktoruna yönlendirir.
benim tercihim bulunduğum yerde hastanenin acil servisine götürmek oluyor sağlık ocağı yerine. En son gittiğimde acildeki nöbetçi doktor çocuk doktoruydu. Bir başka seferinde telefon ile çocuk doktoruna sonuçları atıp görüş alarak reçete yazmışlardı.