Kuzeybabyy bence kesinlikle uyandırmayın. Sarılığı geçip 40ı çıkana kadar iki saatte bir düzenli emzirdim daha sonra kendi acıkıp uyanmasını bekledim. İyiki de öyle yapmışım 3 aylığız yalnızca bir kere uyanıyor geceleri beslenmek için, alışkanlık haline getirdiği için kalkmıyor yani karnını doyurup uyuyor tekrar 🌸