Kizlar primadan ve trendyoldan gelecek olan 2 kargom var ama ikiside kargoya verilmedigi icin suphelendim bana az önce mesaj geldi kampüs bilişim diye bir yerden gönderilme adima kargo cikmis yarin teslim diyor netten araştırdım herkes dolandırıcılik yazmis zaten bana ait olmayan benim kargom olmayan bir şeyi acamam almam da ne olur ne olmaz yurt ici kargoyu aradik iptal etsinler diye burdan yapamıyoruz gonderici firmayi arayin dediler bilgisi yok onlarda bizdede yok dediler basiniza gelmesin diye yazdım kizlar sinir oldum yahu isleri hep dolandiricilik