DirenSu hayır danışmadık ama burada yapanları duydum bu şekilde karıştırılıyor doktorları böyle kullan demiş .Sonuçta doktor dediği için ben de yaptım çok şükür kusması geçti kilosu da iyi o yüzden devam ediyorum tabi kaka olayını bilmiyorum bağırsakları ile ilgili olabilir her bebek aynı değil