Smsnannesi ilk emzirmek için gittiğimde almamıs tı göğsümü biberon da anne sütü getirmişlerdi onu verdim önce sonra onu cıkarıp hemen gögsğmğ verince tutmustu ama bemin oglum 1 hafta kaldı yogun bakımda 3.gününde emzirmeye gitmiştim ve ondan sonrada nerdeyse hergün gitmiştim sizinki baya cokmus inşallah tutar