Feyyyzza sık sık emzirmelisiniz. bilgileriniz eksik, memelerdeki dolgunluk hissi önemli degil süt bebek agzına memeyi alınca üretilen bir salgıdır depolanmaz, dolgunluk hissi damarların genişliği darlıgından kaynaklıdır hani cesmeye hortum baglarsınız da kapndıgı halde hortumda su kalır o dolgunluk hissi o yani cesme kapalıyken ki mşktar sizi yanıltmasın. bebeginizi sık emzirin , biberonu atın cöpe. mama verecekseniz de sırınga iel verin. ayrıca anne sütü gece ve gündüz icerigi farklıdır geceleri mutlaka emzirin, mamalar gündüz formülasyonuna yakındır. Ve sizden baskasıyla temas etmeden hep ten teması yapın, siz bebeginize bakın digerleri de size baksın