Hayırlı akşamlar.
Oğlum şuan2 aylık, her gün düzenli kaka yapıyordu 10 gün önce aniden kaka yapmayı kesti, anne sütü alan bebeklerde normal dedikleri için 6 gün bekledik ancak doktor kontrolüne gittiğimizde öğrendik ki poposu iç kısma doğru yara olmuş sürekli ağlıyo cok ama cok üzülüyorum😪 fito ve anestol verdi kullanıyoruz ama çok kahroluyorum kakasını yapmıyo korkudan😔😔 bu durumu yaşayan var mı lütfen yazabilir mi😔