monaroza1 Happy1003 Cuma günü başladık bizde biogaia kullanıyorduk öncesinde onunla birlikte devam ediyoruz günde 3 kez 8 damla veriyorum
Sevdamavi Happy1003 ben kullandım fayda etmedi tavsiye üzerine biogia kullanmaya başladım bu daha iyi gibi
SILACINAR Happy1003 günde üç kere sabah emzirdikten sonra 3 damla öglen 4 gibi veriyorum 3 damla akşamda yatmadan veriyorum 3 damla hep emzirdikten sonra veriyorum çok kolaulikla cikartiyo
Busraa10 Happy1003 ben tek başına faydasını görmemiştim bio gaia ile birlikte kullanınca çok faydası olmuştu. Benim bebeğim kolikti sabah 10 damla akşam da 10 damla + 6 damla da bio gaia vermiştim
Mervelllaaa Ben sadece çok gazlı olduklarında ve kaka yapamadıklarında 5 damla veriyorum günde 15 damlaya kadar verebilirsiniz demişti doktorumuz ☺️
Sevdamavi monaroza1 eczane 15 damlayı geçme dedi canım doktorda 15 damla dedi fazlası kilo kaybı yapıyormuş
monaroza1 Sevdamavi O söylediğiniz öğün başına en fazla 15 damla toplam değil yani prospektüsünde de o şekilde yazıyor hatta ama bizim çok aşırı bir problemimiz yok ve biogaia da kullandığımız için 8 damla dedi doktorumuz 😊