Safilokum sevdigi şeyler var mı hiç ? tatlı şeyler gibi? elmalı muzlu ceviz fındıklı pancakeler yapabilirsiniz. mantı seviyorsa renkli mantı hamuru ( ıspnak, havuc ve kapya biberli) zerdeçallı hamur yapabilirsiniz. yulaflı hurma topları yapabilirsiniz içine haslanmıs az miktar nohut bezelye koyarsınız fındık ceviz yine aynı sekilde besleyici olur. güvenilir tereyagı alıp kendiniz sade yag haline getirip her gün 1 tatlı kasıgı yedirebilirsiniz. Ocean marka balık yagı multivitaminli kullanabilirsiniz. Birlikte brokolili muffin ypabilirsiniz belki kendisi mutfaga girerse fırından cıkıp eline verin yer. Renkli şeyleri seviyorsa mesela ben pancarı soyup havucla rendeliyorum sarımsak zeytinyagı tuz ve limonla mesela salata oluyor bazen canı isteyince yiyor. Patatesi haslayıp ezip içine bulgur pilavı karıstırıp toplar yapıyorum ılıkken üzerine bol tereyag gezdiriyorum sarımsak severse sarımsaklı sevmezse sarımsaksız yogurtla. böyle degisik şeylere ihtiyac duyuyor olabilir. omlet için silikon bulut güneş kalıp aldım onda yapıyorum yiyor. avokado keçi boynuzu özü muz ile pişmeyen puding yapıyorum bazen. demir eksikliği veya b12 eksikliği iştahsızlık yapıyor.