Mevaninannesi21 Oyun halısında bir sıkıntı olcağını sanmıyorum .Bende 2 aylıkken falan koymuştum .Oyuncaklarına bakıp heycanlanıyordu. 6 aylık olana kadar oynadı ,güzel vakit geçiriyordu onda .Şimdi 1 yaşında piyanosunu oynuyor😊 Kanguruya da 5 aylıkken kullanmaya başlamıştım yanlış hatırlamıyorsam . Daha küçük cesaret edemedim koymaya .Bizim kangurunun yenidoğan aparatı vardı ama ben kullanmadım hiç 🌸