Merve_6969 canım neden illaki emzik tutmasını istiyorsun ki ya ben genel olarak bazı annelerin zorla emzik tutturma çabasını zaten hiç anlamıyorum bebeklerin doğasında olan bir şey mi ki bu emzik emmesi tutması falan zorunlu yani hayır doğar doğmaz herkes veriyor ben bundan yana hiç olmadım oğlum 10 aylık hiç vermedim emzik hiç ihtiyaç duymadım ayrıca sonra ondan ayırmak çok zor oluyor sonrasını da düşün derim sana şunuda anlatayım eltim büyük oğluna emziği bıraktırırken çok zorlandı oğlunun gözyaşları için anne nolur bi kerecik ver diye emzik için ağladığına şahit oldum yazık çocuklara ya vallahi…