Neslidamla Ben dayanamıyorum sinirlerim yıpranıyor ve kendimi yetersiz hissediyorum , tüm anneler uykusuz ben neden bukadar dayanıksızım diye kendimi hırpalıyorum
Sebis3232 Neslidamla yok canım yalnız degilsin artık sinirden aglayip gün boyu agresif manyak gibi geziyorum ortalıkta
bburcu Neslidamla 3 saat kesintisiz uyumuşluğum yok 😅 bazen çok sinirli oluyorum ama napalım elbet uyuruz 🥰
Blackcloud Neslidamla Hiç abartısız neredeyse 10 saat, 12 saat uykusuz kaldığımı bilirim, alışınca geçiyor.😂
Sngl1223 Hiç sorma canım o kadar yorgun ve uykusuzum ki anlatamam ne gece ne gündüz var cok yıprandık ama napalım her gün diyoruz belki bugün başka olur Allah evlatlarımıza sağlık versin
aggubebek Sngl1223 böyle diye diye 3 ay geçti Allah sağlık sıhhat versin büyüdüğünü anlamamak bu olsa gerek, sorunlarla başa çıkmaya çalışmaktan çocuğu sevdiğimi anlayamıyorum ben de .
Derensk Ahhhh dayanıyorum diyen yalan soyluyodur dun gece resmen ayakta uyudum diyenleri anladim 3 .bebegeim ama ilk defa bunkadR uykusuz kalıyorum yat kalk yat kalk bazen hiç yattım diorum iyice salak gibi oluorm neysek gecicek 🤦♀️❤
yaramaz_bocegim Neslidamla dayanamıyorum en son dün gece hüngür hüngür ben ne zaman uyucam diye ağladım 😫 hayat kalitem sıfır hep mutsuz yorgunum uykusuzluk yüzünden
Gbbc Neslidamla Valla mecbur dayanmaya çalışıyorum napayım.Dün akşam sabah 6 da uyuduk 9 da kalktık bi dahada hiç uyumaya fırsatım olmadı şimdi kendisi uyuyo bu gece yine nöbetçiyim ben onu anladım 😂😂😂
Sirius-10 Neslidamla aylardır her gece saat başı kalkıyoruz hatta bazen daha fazla 😢 10 yaş yaşlandım gerçekten tükendim artık aynen sinirlerim yıprandı 😭
yaramaz_bocegim dml_dmr_45 sırf sadece uyku yüzünden 2. Bebeği istemiyorum 😪 Allah yardımcın olsun canim senin de 😟
Blcmblgmer Neslidamla 11 aylık bebeğim hala çok uykusuzm hala uyumuyor saat başı kalkıyorum ağlıyor kucağıma alıyorum dalıyor yerine yatırınca en fazla 1 saat dayanamıyorum artıklk😔😔😔