sntnblk Merhabalar 3 gün önce normal doğum yaptım. Çok fazla dikişim var. Dikişlerim batıyor. Doktor kuru tutmaya çalış dedi. Ama pek mümkün olmuyor. Kanama olduğu için sizler neler yaptınız. Kolay düşmesi iyileşmesi için neler yapılabilir
Seyitmirac sntnblk benim 12 gün oldu kuru tutmaya çalışıyorum halince kanama oluyor kuru tutulmuyor sürekli pansuman yapıyorum ama yine batıyor acı acı kaşınıyor daha hiç düşme de olmadı geceleri zor yatıyorum 😶
Demetbulut sntnblk her wc den sonra kantoron yagi surup sac kurutma makinasi ile kurutuyodum dikislerim daha cabuk dustu birde hucre yenileyici ozelligi olan daha cabuk toparlarsin