Anne_gunlugu bende çok üzülmüştüm ama sağlığından önemli değil diyip kendimi avuttum mecburen, ben burda görmüştüm ilacın ardında su verin diye öyle yaptım ama ben şırıngayla içiriyordum biraz dikkat ettim dişlerine değilde damaklarının arasından vermeye. Bende ferro sanal b şurubunu kullanmıştım.