Ayazzmirann merhaba Öncelikle hayırlı uğurlu olsun Gözünüz aydın endişelenecek bir şey yok Google'dan araştırdığınız da daha uzun süren sarılık larda vardır bol bol emzirmeye devam edin ve göz çevresini kontrol edin Gözün beyazını zamanla geçecektir Siz yeter ki emzirin benim bebeğim 6 aylık şu an onu da yaklaşık bir ay kadar sürmüştü sonunda geçti Tabii ki yeğenimin de bir buçuk aya kadar vardı yine de geçti telaşlanmayın Çok sevindim Bebeğinizin olmasına Allah acısını göstermesin..