Oysul bana doktorum doğumdan sonra 2 kutu demir ilacı vermişti, bunlari bitir, sonra gel kan alıp bakalim degerlerine demisti, bende bitirip gittim. Kan degerlerim felan hersey iyi çıkmişti. Doktor ilac vermedi bi daha. Ama ben cok iyi besleniyordum. Eşim sabahlari aç karna pekmez iciriyordu. 😂