Hismom hulyaaa-123 maalesef soğan sarımsak ve bulgur inanılmaz süt yapıyor ama bir o kdar gaz yapıyor çok şükür bebeğim gazlı değil buna güvenerek bulgur pilavı yedim yemez olaydım gazsız bebek ıkınmaktan modardı. Tövbe daha da yemem
06082020 hulyaaa-123 bende kızım 2 aylıkken yemiştim aşırı gaz yapti bide taze fasulye felaket derecede gaz yapmıştı yavruma 2 3 saat ağlamaktan mahvoldu ama sizin bebeğinize yaparmı bilemeyiz isterseniz her yemeğinize kimyon koyun gazi alır
Giizz hulyaaa-123 sütü artırır ama gazda yapar 😅 bebeğiniz çok küçük değilse ve gaz problemi yoksa birşey olmaz bence
eylulnisa_20 Tamamen senin bünyen ile alakli bana çok gaz yapıyordu, ama arkadaşıma hiç yapmadi bol bol yedi
DaisyMom hulyaaa-123 pisirirken icine 1 cay kasigi kimyon koyun.Kokusundan rahatsiz olursaniz.bulgur pilavina domates rendeleyip nane ekleyin kokusu oyle olmuyor.
benbirbebekfilim hulyaaa-123 benim bebeğime de gaz yapıyordu kısır falan yaparken bol suyla ıslatıp iyice şişirince gaz yapmadı. Bulgur pilavına da fazla su koydum biraz sıkıntı yaşamadık ama yine de her bebekte farklı etki gösterebilir kimyonu bol kullanırsanız o da gaz olmasını biraz engeller
ikizlerinannesi2985 hulyaaa-123 bana da yoğun bakım hemşiresi demişti, sakın yeme çok gaz yapıyor diye. Sonrasında sütüm azalınca artsın diye yedim, hoş bi etkisi olmadı ama😀