Merhaba
Sezeryan sonrası normal doğum yapanlar var mı ? Neye göre durum belli oldu ?
Şuan 32 haftalık hamileyim kızım baş aşağı pozisyona erkenden döndüğü için doktorum bı ihtimal olabilir kendiliğinden başlarsa normal yapabiliriz dedi oğlum da 2.5 yaşında kanala giremediği günü dolduğu ve herhangi bi açılmam olmadığı için Sezeryan yapmıştım
Tecrübesi olanlar neler yaşadıniz paylaşabilir misiniz 🌸