Ahimess07 biz de 9 ay 20 günlük olduk aynen bahsettiginiz gibi gündüz uykularımız normal ama gece perişanız, 21:30 da uyuyor nerdeyse saat başı kalkıyor, tekrar uyutuyorum. Sabah 4 ten sonra ise yarım saate bire düşüyor uyanmaları. Neden böyle acaba? Geceleri cok zorlanmaya başladım😔