Elliesad Ayre11 ben boyatmadım ama hamileyken bile boyatan var doğal amuniyaksız boyalarla bi zararı olmuyormuş
Erva2344 Ayre11 Ben 5 aylıkken boyattım birşey olmadı çok şükür… 14 aylıkken de ombre yaptırdım yine bi sorun olmadı olacağını zannetmiyorum😊
Bebegim_28 Ayre11 hiç bişeycik olmaz ahh bebeğime bakan olsa ben kendimi kuaföre atıcam 😏 40 çıkar çıkmaz boyatanlar var. Sadece imkanın varsa bebeğini kuaföre götürme boya kokusu almasın 😊
Bnhr Boyattim çok iyiyiz diyenler, ; bu tarz kimyasallar hemen etki gösterip tak diye zarar vermez ki. Vücutta birike birike ilerleyen yıllarda başka sorunlara yol açar. Benden söylemesi