Linamommg Kızlar bebegım dort aylık sacı yastıga cok dokulmus bugun gordum normal mi bu yardımcı olurmusunuz konak yok bıkere temızlemıstım bıttı o
Elliesad Linamommg normal aynı yönde yattığı için oluyormuş bide hormonlardan dolayı çıkar birkaç aya canım merak etme
Adeviyee Linamommg canım benim bebeğimin de bir buçuk ay falan baya döküldü uzun saçları da beşinci aya girdikten sonra yavaşladı gibi
Asssli Normal. Benim bebeğiminde önce ön saçları sonra arka saçları döküldü nerdeyse 2 ay sürdü. Her sabah yastığı boyunları saç içinde uyanırdı. Ama şuan 6 aylık olduk ve geçti yeni çıkan saçları bile uzadı. Geçiyor yani üzülmeyin 😊