Trnc2009 burda arkadaşlar kaç kiloysa bebek o kadar damla kullanmışlar ama bizim doktorumuz hergün 1mililitre olacak şekilde kullandırtmıştı 4. Aydan yaşına kadar… zaten içinde. Çubukta 0,5 mililitre çizgisi var tabi sizin doktorunuz ne diyorsa onu yapın